رهرو آن است که آهسته و پیوسته رود!

دسته بندی :blog 15 آبان 1400 صبا بیات 1877

همه ما تلاش می‌کنیم تا با ورزش کردن و درست غذا خوردن اندام خوب و زیبایی داشته باشیم و یا وزنه می‌زنیم تا قدرت عضلانی خود را افزایش دهیم. اما برای افزایش توانمندی در کسب و کار و رشد شخصی چه کاری انجام می‌دهیم؟ آیا تنها راه، کسب تجربه و پرداخت هزینه گزاف آن است؟

طبق آمار یونسکو ۱۷۱ میلیون نفر از افراد بسیار فقیر در جهان، می‌توانند تنها با فراگرفتن سواد خواندن و نوشتن از این وضعیت نجات یابند. طبق همین آمار، یک‌سال تحصیل بیشتر می‌تواند متوسط درآمد یک فرد را ۱۰٪‌ درصد افزایش دهد. نکته قابل‌توجه این است که آموزش در بانوان نسبت به مردان تاثیر بیشتری دارد. یعنی (طبق آمار بانک جهانی) یک‌سال تحصیل بیشتر بانوان می‌تواند باعث ۲۰ ٪ افزایش درآمد آنان شود.

برای رشد و برتری پیدا کردن در حوزه تخصص‌تان، تنها یک راه وجود دارد و آن آموزش است. آموزش بهترین و کم‌هزینه‌ترین روش برای رشد توانمندی‌ها و ارتقای تخصص و توانمندی شما در هر زمینه کاری که هستید، می‌باشد.

چه نوع آموزشی سبب بالا رفتن سطح تخصص و مهارت افراد می‌گردد؟

ما در آموزش باید به دنبال توسعه باشیم. منظور از توسعه فرآیند آموزش و یادگیری به صورت آهسته، خرد خرد، مستمر، بلند مدت و عمیق است. در غیر این‌صورت اگر به دنبال آموزش‌های مقطعی و فشرده باشیم، بعد از مدتی خسته شده و آن‌را رها می‌کنیم. به‌عبارت دیگر توسعه همان آموزش است اما به صورت مستمر و عمیق. آنچه که باید مورد توجه قرار بگیرد این‌ است که ممکن است آموزش‌های مقطعی و ناگهانی برای اطلاعات عمومی و سطحی مناسب باشد اما برای کسب اطلاعات و مهارت‌های مهم همچون مهارت‌های فروش، مذاکره، ارتباط و… به هیچ عنوان مفید نبوده و کارایی نخواهد داشت.

در گذشته بخش قابل‌توجهی از هزینه تاسیس یک دانشگاه و یا مدرسه صرف ایجاد فضای فیزیکی و یا آموزشی از قبیل ساختمان و… می‌شد. اما با پیشرفت تکنولوژی می‌توان آموزش‌های آن دانشگاه را بصورت مجازی و با تدریس بهترین اساتید در دسترس تمام افراد در سراسر کشور قرار داد.

ما در فرهیختگان به دنبال ارائه آموزش‌های با کیفیت به همکاران صنعت بیمه با اهداف زیر می‌باشیم:

۱- ارتقای سطح درآمد شاغلین در صنعت بیمه؛

۲- بالا بردن سطح کیفی خدمات بیمه‌ای ارائه شده به هم‌وطنان و در نتیجه افزایش رضایتمندی و اعتماد به صنعت بیمه؛

۳- انتقال علم از خارج از کشور و ارائه آن به علاقه‌مندان در صنعت بیمه.

صبا بیات

راه آسان‌تری برای ارتباط با کاربران‌مان پیدا کرده‌ایم :) عضویت در کانال

مطالب زیر را حتما بخوانید:

قوانین ارسال دیدگاه در سایت

  • چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه اشخاص مدیر، نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  • چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

  1. سعید نعمت زاد گفته؛
    17:42 1402/03/31

    استاد طهمورث پور عزیز مثل همیشه شیوا و دقیق در مورد تفاوت بین کارگزار و نماینده را معرفی کردید و همانطور که فرمودید کارگزار کارمزد صدور بیمه نامه که نماینده شرکت دریافت می‌کند نیز ندارد و صرفا کارمزدهای مشخص در آیین نامه را اخذ خواهد کرد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لینک کوتاه: